Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novice   |   Napoved
Po letu 2030 pri nas samo še hibridi in električarji
Vlada je danes potrdila dolgoročno strategijo, ki predvideva, da novih avtomobilov s klasičnimi motorji pri nas ne bo možno registrirati. A to je samo strategija, ki pa je, roko na srce, odvisna predvsem od velikih avtomobilskih proizvajalcev in močnih naftnih lobijev.
Peter Pirkovič
12. oktober 2017 | 12:32:30

Torej, od leta 2030 v Sloveniji ne bo več dovoljena prva registracija avtomobilov z notranjim izgorevanjem na bencin ali dizel, saj je v strategiji za alternativna goriva postavljena meja, da mora biti izpust emisij manjši od 50 gramov CO2 na kilometer. Vladni predstavniki so ugotovili, da bo do leta 2030 med osebnimi vozili vsaj 17 odstotkov električnih vozil oziroma priključnih hibridov, kar pomeni skupno 200.000 vozil. Lani je bilo v Sloveniji 227 polnilnic za električna vozila, leta 2020 jih bo država potrebovala 1200, leta 2025 7000 in leta 2030 kar 22.300. 

Glede na to, kako hitro se gradi na primer drugi tir ali druge večje ter pomembnejše infrastrukturne investicije, smo mnenja, da so to samo pobožne želje politike.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
matjazh | 12.10.2017 13:04:31
Nezivedljivo. Do takrat bodo že pogruntali, da električarji niso prihodnost....
aichi | 12.10.2017 13:04:49
Kreteni prve klase pač!
aichi | 12.10.2017 13:09:21
Skratka, da zargumentiramo... Z samim električnim pogonom ni nič narobe, je celo boljši kot bencinaarski, a vse ostalo je pesek v oči, sama pot elektrike do avta (pa dodajmo izdelavo, ipd...) je vsaj trikrat bolj umazana kot aktualna bencinska, sploh pa kot je prejšnji teden Marchione opozoril: uvajanje električnega avta na silo, kot je to tu zgoraj, lahko pomeni veliko katastrofo za civilzacijo - dokler je 76% elektrike fosilnega izvora, dokler je izdelava akumulatorja za en BMWi3 enako umazana kot moj dizel v 100.000 kilometrih, do takrat je to vse bolj ko ne samo fama.
skrivo | 12.10.2017 14:35:42
aichi: nimaš pravih informacij koliko je umazana izdelava baterij (to so populizmi naftnih lobijev, katerim vidim da nasedate), pa tudi če bi elektriko pridobivali 100% iz fosilnih goriv in filali električarje bi bil izpust CO2 manjši kot je sedaj!!! Sergio bo pa FCA spravil na kolena, če ne bo šel s časom naprej, tudi lepa Alfa, ki je nihče ne kupi, ne bo pomagala! Pa Sergio tudi noče vedeti, da že obstajajo prototipi baterij s 4-kratno kapaciteto (enaka masa) od nasboljših od TESLE, ki jih je možno napolniti v 5 minutah čisto do konca!!! To ni teorija, to so že laboratorijski prototipi, ki delajo - po navadi je potrebno 5 do 10 let da to pride v masovno proizvodnjo. Pa to je znana informacija za rajo, verjetno obstaja že kaj boljšega tudi. A misliš, da cel svet mimo seka, ko sedaj pospešeno razvijajo električarje? A misliš da nihče ni nič preštudiral? Pa niso to ljudje tipa naših politikov brez vizije in nasploh brez vsega...
springfield | 12.10.2017 15:09:41
Prototipe gorivnih celic imajo ze 20 let pa jih se kar nimamo v uporabi. Dokler ne predstavijo serijskega avta s to tehnologijo, nam cist nic ne pomaga. Tako kot so pospeseno v evropi razvijali dizle, ker je EU tako rekla, sedaj pa vidimo kam je to pripeljalo, ne? Podjetja razvijajo, kjer se da najvec zasluzit in trenutno so to elektricni avti, ki pa so trenutno neuporabni za karkoli drugega kot voznjo do trgovine in nazaj. Saj mogoce bodo do 2030 ze uporabni, a dvomim, da bo cena primerna, da si ga bodo lahko vsi privoscli. Po moje bo neka druga tehnologija prehitela elektricne avte, ker te baterije se preprosto prepocasi razvijajo.
alfafil | 12.10.2017 15:41:20
Lahko nastane zmeda na celi črti, ker razvoj tehnologije gre tako hitro naprej, da moraš bit Nostradamus, da lahko napoveš pravo smer.
Jože | 12.10.2017 17:24:55
Ko bo zaradi preobremenitve sistema nastopil električni mrk, se bodo pa zbudili. Vsi bodo pričeli polnit svoje konjiče na 3X35A ob 22h zvečer in če ne bomo zgradili 10x večje nuklearke in dodatnih vetrnic, je to vse skupaj samo ena velika UTOPIJA! Na drugi strani pa bo bolj smiselno, če vpeljemo standardne baterije in jih na kanalih menjujemo - na ta način se ustaviš za toliko časa koliko potrebuješ za tankanje in zamenjaš baterijo in greš dalje. Vse ostalo pa je en velik LALALALALALA
Matevz96 | 12.10.2017 18:16:52
Je v tej strategiji omenjena tudi nova nuklearka (ali dve) ali bomo avtomobile polnili le preko dneva?
alfafil | 12.10.2017 18:40:18
Jože, tudi te baterije rabe še eno nuklearko, da jih nafilaš, profitiraš samo na času.
Mitja Bonča | 12.10.2017 19:01:28
Kreteni, ne samo prve klase, ničte klase! Yoooy, kam gre ta svet - u ku***
Mitja Bonča | 12.10.2017 19:03:36
Pa še to, ne samo glede izdelave baterij, kam pa potem z ostanki, odpadki le teh?? Zakopat pod zemljo?
etilometer | 12.10.2017 19:57:39
Lahko pa že tudi obstaja nadomestek za bencin in nafto?. Motorji z notranjim izgorevanjem pa bodo še dolgo. Sergio Marchione pa menda več ve kot tule mi gor. Je pa napovedal hibride pri Alfi in maseratiju. Zdaj če kdo spremlja od kar je Sergio Marchione pri FCA je v tem času toliko naredil kot vsi drugi prej skupaj 50 let. Gre za enega najboljših menedžerjev v avto industriji in točno ve kaj hoče. Tudi tista alfa, (giulia), ki jo noben noče kupiti razen mene je njegov izdelek in hvala bogu, da je prišla na trg.
1-2-3 | 12.10.2017 20:48:07
No samo @etilometer kaj je potem point avta kot je giulia, če ga noben noče kupit. Samo stroški razvoja za podjetje. Okej ne rečem, dvigovanje samega ugleda kot ga delajo nekatere znamke (npr Bugatti, La Ferarri, 918)... Ampak ne vem če ima Alfa toliko časa da lahko dela samo zaradi tega dela avtomobile.
etilometer | 12.10.2017 21:12:34
Avto se prodaja dobro, zajebali so ker niso naredili karavana, stelvio je na boljši poti, prihaja nova giulietta ki bo tudi SUV, coupe giulije, limuzina e razreda itd.... hibridno ni vse tako črno kot eni mislite. Upam, da je že kdo vozil giulijo, jaz osebno boljšega avta še nisem vozil seveda v tem cenovnem razredu pa sem dejansko vozil taglavne tri ( BMW Mercedes Audi ). Moje osebno mnenje. Lp
matt0 | 12.10.2017 22:50:50
karavan bi bil plus, seveda, kupe se bo brez presenečenj prodajal porazno (raja ima kot kaže rada neumne SUV-e). problem alfe danes ni, da avtomobili ne bi bili na nivoju - prav nasprotno. uspeh proizvajalca je cena, prodajna in servisna mreža. zakaj je renault pri nas uspel? ker je dober avto prav gotovo ne. večini (ne vsem) je pomembna cena in kako blizu in kako normalen bo servis, kar se tega tiče je alfa pri nas daaaaaleč zadaj (pa ne samo pri nas). da ne bo samo off-topic: EV- danes bedarija, za leto 2030 napovedovati je pa nebuloza, to je 13 let od danes, kdo bi današnje trende napovedal pred 13 leti bi bil mojster,spomnite se prve tesle roadster in primerjajte z današnjimi ev-ji
etilometer | 12.10.2017 23:14:46
Matt00 se popolnoma strinjam samo nekje je treba začeti za Alfo mislim ker giulia in stelvio sta začetek servisi so pa pri giulij tudi povsem nekaj drugega kot prej v pozitivnem smislu pa tudi cenovno ni tako drago kot sem bral v nekaterih analizah servisiranja giulije. Elektrika 2030 ja za nase politike, ki nimajo pojma.
aichi | 13.10.2017 10:32:59
saj to, neumnost tipa 2030 lahk izrečejo sam slovenski butalci

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija