Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Malček z možnostjo štirikolesnega pogona
Slovenska premiera: Suzuki Swift
Malček z možnostjo štirikolesnega pogona
Malček z možnostjo štirikolesnega pogona
14.06.2024 23:01

Suzuki je v idiličnem ambientu gradu Strmol slovenski javnosti predstavil svoj najmanjši model Swift, ki je v četrti generaciji dobil nekaj novosti predvsem v notranjosti, na zunaj pa je ohranil veliko potez predhodnika.

Urša Prosenjak

Japonski proizvajalec je globalno namenil novega Swifta vsem generacijam, med katerimi izpostavljajo predvsem mlajše voznike. V Sloveniji je situacija nekoliko specifična, saj statistični podatki kažejo, da je povprečna starost kupcev avtomobilov katerekoli znamke pošteno čez 50. Povprečna starost Suzukijevih kupcev je 55, kupci Swifta pa so pravzaprav res nekoliko mlajši, njihova povprečna starost je 51 let. A njegova usmerjenost k mlajšim in tehnologiji naklonjenim kupcem se pozna pri evoluciji četrte generacije.

Malček z možnostjo štirikolesnega pogona

Novost, ki jo najprej opazimo, je spremenjena prednja maska, ki je zdaj ovalne oblike, nov je tudi svetlobni podpis. V barvno paleto so dodali nekaj novih barv, med katerimi izstopata pastelno rumena in modra, ki je bila razvita posebej za ta model. Na voljo je tudi dvobarvna kombinacija s črno streho.

Malček z možnostjo štirikolesnega pogona

V potniški kabini je več opaznih novosti, začenši s prenovljeno armaturno ploščo, na kateri najdemo 9-palčni zaslon na dotik, ki je večji od predhodnika in omogoča brezžično povezavo z mobilnim telefonom. Prezračevanje, gretje in klimatizacijo upravljamo s fizičnimi gumbi, ki so obrnjeni proti vozniku in omogočajo intuitivno vožnjo. Materiali delujejo prijetno in razmeroma prestižno. Čeprav Suzuki Swifta predstavlja predvsem kot avto za dva, se bodo v njem dostojno peljali tudi potniki na zadnjih sedežih, če le niso previsoki. Prtljago bodo lahko spravili v prtljažnik, ki v osnovni prostorini meri 265 litrov.

Malček z možnostjo štirikolesnega pogona

Pod pokrovom motorja je v vseh različica 1,2-bencinski trivaljnik z močjo 61 kW, ki se ponaša z nižjo porabo goriva, za to pa je zaslužna tudi blagohibridna pomoč. Kupci se bodo lahko odločali med ročnim in samodejnim menjalnikom, izbrati pa bo mogoče tudi štirikolesni pogon. Ta je za Suzuki zelo pomemben, saj že zdaj po njem poseže večina njihovih kupcev vseh modelov.

Malček z možnostjo štirikolesnega pogona

Varnostni sistemi so izpopolnjeni in posodobljeni, med njimi velja izpostaviti pomoč pri zmanjšanju hitrosti v ovinku, kjer avto zazna ovinek in pri ocenjeni preveliki hitrosti avtomatično zavira. Podobno je izboljšan tudi sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, ki omogoča vožnjo po idealni liniji skozi ovinek, pri vožnji naravnost pa dovoli vožnjo, ki zagotavlja boljša vidljivost.

Malček z možnostjo štirikolesnega pogona

Swift je trenutno tretji najbolje prodajan Suzukijev model v Sloveniji, za Vitaro in S-Crossom. V letošnjem letu nameravajo prodati 120 primerkov, med katerimi naj bi večino predstavljal prav novi model. Njegova začetna cena je dobrih 16.000 evrov.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
shark91114.06.2024 23:39
Zgleda da se je pri motorizaciji večini proizvajalcem zmešalo, da vgrajujejo te blagohibridne trivaljne mlinčke...svetla izjema ostaja VW grupa, kjer ukinjajo to trivaljno norost in gredo nazaj na 1,5 štirivaljnik...
jjs15.06.2024 06:51
Z vsako generacijo grši in boljši. Ampak, zakaj pa niti 90-konjski trivaljni mlinček zdaj predstavlja edini razpoložljivi motor, mi ni čisto jasno. Swift mora v svoji paleti ja imeti tudi kaj bolj športnega. Po defaultu.
alfafil15.06.2024 08:49
Zaradi ekologije so šli iz 90 na 83 KM in žal vztrajajo pri tem. Verjetno zaradi tega ni niti 1.0 turbo v ponudbi. Oblikovno je tole korak nazaj zame.
Jakec15.06.2024 13:08
To o ekologiji in 83 konjih tut men ni najbolj jasno...mamo zadnjo generacijo pr bajt z 4x4 pa ne bi mel nic proti kakemu 1.0 turbo...drgac pa shark911...mam v corolli 1.5 trivaljnik s 125 ps, pa mu cist nc ne manjka...v swiftu bi bil ze raketica skor...ce toyota to spravi z ekologijo, pol ne vem kk suzukiju ne, pa tisci nek podhranjen motor z 83 konji...
SimonsenPlus15.06.2024 13:28
To je vedno bolj podobno kakšnemu staremu Daihatsuju..
shark91115.06.2024 16:38
Jakec, nekateri ste pač nezahtevni in vam je vsak motor ok...trivaljniki so že zaradi zvoka no-go...
alfafil15.06.2024 17:14
Jakec, prav zaradi izpustov je Suzuki prevzel 2 hibridna modela Toyote (Corolla, RAV4), da zmanjša odtis celotne flote.
7even7715.06.2024 17:33
… ki se za povrhu “imenitno” tržita ob tem. No… Saj se tudi oba izvirnika tule pod Alpami (vsaj) ne videvata prav pogosto, z značko “S” pa skorajda niič.
alfafil16.06.2024 00:03
Nepomembno. Saj vemo kdo globalno proda največ na svetu.
7even7716.06.2024 03:02
… ki se za povrhu “imenitno” tržita ob tem. No… Saj se tudi oba izvirnika tule pod Alpami (vsaj) ne videvata prav pogosto, z značko “S” pa skorajda niič.
7even7716.06.2024 03:04
Ja…. za Suzukija, tudi globslno, čisto irelevantno.
Whiteswan16.06.2024 06:23
Swift je ze 10 let zelo podcenjen. Suzuki je naredil pametno potezo da je z proizvodnjo na madzarskem uspel znizat ceno. Avto je zanesljiv, vodljiv, za razliko od konkurencnega clia ni majajoca kripa. Kar pa se pametnjakovicev tice. Suzuki je kot samostojna znamka med 10 najbolj prodajanimi avtomobili na svetu (kljub umiku iz ZDA), na domacih japonskih tleh pa so med Top 3.
7even7716.06.2024 06:59
Sicer ne vem, koliko podučenjakovičev ima svet rad, ampak ker se že nanaša - tudi, kajne - name, povem, da se tu, običajno, pogovarjamo o relevantnih in za nas geografsko topodročno pomebnih rečeh, kot je recimo prodaja vozil neke znamke. No in Suzuki, v tem konkretnem primneru, pač ni konkurenčen (kripi?) Cliu. Pač ni, tako enostavno je to. Pa če grem še širše . ne, ne le pri nas. Drži? Ne drži?
alfafil16.06.2024 10:11
Kot se že zapisal; prav zaradi izpustov je Suzuki prevzel 2 hibridna modela Toyote (Corolla, RAV4), da zmanjša odtis celotne flote. Koliko prodata v EU je irelevantno, o tem niti ni tekla debata, dokler je 777 nisi začel.
7even7716.06.2024 10:25
Ne vidim potrebe po nekem zapletanju (spet). Navezal sem se na mnenja @Sharka, pa tudi @Jjs-ja in še @Jakca. O tej, kot je bilo ugotovljeno, precejšnji nesmiselnosti takega početja s takimi “zelenimi” odločitvami sem pogledal še z druge, merodajnejše plati - prodajne, torej. ZATO, @Alfafil, sem začel s tem pomislekom, ki pa se je razvil v neko, dajmo ji rečt, “debato”. V bistvu me ne zanima ne Toyota, Suzuki še manj, kolaboracija obeh iz naslova “zelenosti” glede na obojestranski izplen pri prodaji pa ob takih dejanjih smiselno prav zares vprašljiva. In to je tudi vse, kar sem imel v mislih.
alfafil16.06.2024 11:52
Jaz sem samo želel razložiti zakaj se Suzuki ni odločil za močnejši motor v ponudbi, ker očitno ima težave z izpusti kot celota.
7even7716.06.2024 12:08
Ni problema, razumem.
jjs16.06.2024 12:22
Po mojih podatkih se kljub vsem grdotam, ki jih proizvaja, Suzuki v svetu čisto solidno prodaja, predvsem pa je po zanesljivosti vedno med prvimi tremi, v družbi Lexusa in Toyote. Sam tematike izpustov pri Suzukiju ne razumem najbolje, da pa so na tem področju kljub prevzemu Toyotinih hibridov pošteno zabluzili, je pokazal že umik osebne različice Jimnyja. A kot rečeno, ne vem, v čem je fora, da Suzuki gor plačuje, pri, ne vem, Mazdi in Hondi pa je vse v redu...
klemens16.06.2024 12:26
Težave z izpusti imajo proizvajalci v EU, drugje teh težav nimajo, na Japonskem sploh ne. Oblikovno je ta Swift polomija.
alfafil16.06.2024 13:01
No, nova Mazda 2 je zdaj Yaris hybrid, tako da mogoče to kaj pomeni, mogoče pa ne, glede na to koliko pomešanih modelov v navezi Toyota, Suzuki, Mazda sem videl v Južni Afriki.
7even7716.06.2024 13:28
To re-badgeanje je drugod po svetu sicer precej pogost, čeprav (verjetno ne samo meni) nekako nerazumljiv “pojav”, saj recimo preznačkanega A3, serijo 1, Golfa, MB-A,… in tako naprej/nazaj/ ali višje/nižje pri konkretnih znamkah, katerih modele sem naštel, pa pač ne vidiš. Ne tu, ne ma Japonskem, ne v J.A.R. in tako dalje. Verjetno ekonomija in nekaj marketinga drugod po svetu ni nek “greh”, je pa spet odvisno, kako kdo in kje na to gleda.
ferrarif116.06.2024 19:12
Shark, trivaljnik v juke u ima čisto dober zvok.
Whiteswan17.06.2024 07:08
MB prodaja preznacakne renaulte (kangoo/citano), nissane (x-klasa), Opel je med prvimi prodajal preznackanega Isuzu (Frontero/trooper).... Tako da to ni noben azijski pojav.
7even7717.06.2024 07:19
Hja,@White, pinovno si bil nekokiko prehiter ali pač le površen. NAMENOMA sem izpostavil TOČNO določene modele TOČNO določenih proizvajalcev in NE nekaj splošnega ali, če že, gospodarski program ISTIH znamk! Drži? Ja, je res to, kar si omenil ti, vendar jaz nisem govoril o tem, kar si zapisal. Pri tem sam pojav rebadgeanja kot tak niti nima kaj dosti.
darker17.06.2024 07:54
ko sem bil najstnik smo vsi hoteli imeti črnega swifta gti:) naj mi nekdo razloži, kateri najstnik hoče danes imeti swifta oz. doma žica očeta naj mu ga kupi???
macolar17.06.2024 07:59
Rebadganje se dela zaradi šparanja tako ali drugače. No, če pogledamo pa Golfa ali A3, se pa varčuje pri dizajnu in so 20 let štancali eno in isto obliko, ciljni kupci pa tega ne zamerijo. Kakorkoli že, kreganje glede tega je brezpredmetno.
7even7717.06.2024 10:36
@Macolar, res je, se strinjam. Sem pa želel v tej debati (ne vem , no, kregamo se menda ja ne...) glede rebadgeanja bolj kot ne poudariti samo to, da eno je, da delaš nekaj na skupnih platformah, pa to TAKO, da se ne opazi ravno na prvi ali drugi pogled, da gre za enako zasnovo (no, ravno Golf, A3, pa recimo Leon in Octavia so dovolj dobri primeri v istem koncernu in tu dobro vemo, da jih - ne glede na obliko! - ljudje jemljejo/jemljemo kot vsakič svoj model), drugo pa je, da na popolnoma enako (ne smem in ne morem reči isto!) nameščaš ali en ali drugi ali tudi tretji znak - no, V TEM je razlika, primer temu pa ravno Toyota, ki je lahko Corolla ali pa Swace in, recimo, Renault, ki je ali Captur ali pa, kot Mitsubishi, ASX. Tu so enote dejansko ENAKE. Meni se tu vsak, najsi bo še tako upravičen razlog, neha. Ampak to je moj, osebni pogled, ki malokoga zanima, verjamem. @Darker - črni, trivratni Swift GTi, z rdečimi poudarki na karoseriji, pa je v zgodnjih 90'-ih precej obračal glave, res je. No in tisto je bilo nekaj diametralno nasprotnega, kar je to, kar gledamo in o čemer se tule pogovarjamo skoraj 30 let pozneje... Ja, žal.
Whiteswan17.06.2024 11:39
Seat Exeo je (bil) kaj? Alhambra (sharan/galaxy)? VW Amarok/rebadgani ford ranger? Novi caddy/tourneo? In tako naprej... Ampak vazno da Golf in A3 nista preznackana....
thunderbolt17.06.2024 12:31
O nostavnem preznackanju ne moremo govorit, je pa dejstvo, da imajo nekateri za svoje dostikrat slepe pege: https://www.autofans.be/sites/default/files/styles/artikel_body/public/media/2020/SEAT/anderefotos/seatleonskodaoctaviavwgolf_interior.jpg?itok=PYMVsniZ
7even7717.06.2024 12:53
@White, očitno je, da ne želiš ali ne zmoreš razumeti, o čem govorim,. In posledčno, seveda, nekoliko zahajaš s teme in mešaš dejstva. In tako neki Swift vsekakor ni vreden tega, da se jaz tule spuščam še globlje v neke debate s (tokrat) teboj in za nekaj, kar je sicer zelo jasno opredeljeno. Je pa treba znati brati, kar se napiše. Vem in verjamem., zato bodi dovolj, se reče.
Whiteswan18.06.2024 06:42
Na jugu obstaja en tak lep rek: "nije govno nego se pas posrao...".
7even7718.06.2024 06:59
Dobra, ja. Poznam. Kot tista, saj morda veš, " Seljak iz sela uvek ali selo iz seljaka nikad." So kar take, življenjske.
© Copyright 1999-2023 Avtomanija