Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Po odhodu Tavaresa v Stellantisu kadrovski prepih
Zamenjave
Po odhodu Tavaresa v Stellantisu kadrovski prepih
Po odhodu Tavaresa v Stellantisu kadrovski prepih
04.02.2025 12:48

V teh dneh se je pri Stellantisu zamenjalo kar nekaj ljudi na vodilnih pozicijah, kar je na nek način logično, saj morajo zamenjati strategijo nekdanjega šefa. Novega prvega moža pa še vedno iščejo.

Peter Pirkovič Stellantis

Koncern trenutno vodi izvršni odbor, ki ga vodi John Elkann, ti pa so v luči odhoda Carlosa Tavaresa zdaj izpeljali manjšo reorganizacijo. Znamko DS je od Olivierja Françoisa, ki sicer ostaja na čelu Fiata, prevzel Xavier Peugeot, medtem ko bo krmilo Peugeota, ki ga je do zdaj vodila Linda Jackson, po novem prevzel Alain Favey. Nov veter je zapihal tudi pri znamki Jeep, ki so jo zaupali Bobu Broderdorfu (pred tem je že skrbel za to znamko na področju ZDA), medtem ko bo divizijo Stellantisovih lahkih gospodarskih vozil po novem vodila Anne Abboud. Med novimi imenovanji izstopa še imenovanje Neda Čurića, ki bo prevzel krmilo vsega programskega razvoja skupine Stellantis, trenutni operativni direktor Stellantisa v ZDA pa bo prišel nazaj v Evropo in bo bdel nad oddelkom za kakovost.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
zoki04.02.2025 15:22
Upam da bo vihar ne samo prepih... pa da pride kdo na čelo Alfe ki bo spet dizle ponudila in naslednika giuliette pa da ni preoblečen Peugeot. Sanjam ne? ????
shark91104.02.2025 17:51
Mal si bodo stolčke izmenjali, kvaliteta avtomobilov in poprodajne storitve bodo pa še naprej v podnu :)
serpent04.02.2025 20:50
Kdo sanja in hoče traktorske motorje (dizle), za tiste pač ni Alfa ampak bolj kak Audi, Mercedes ali pa če hoče nižjo ceno VW, Škoda, Peugeot, Citrone, Renault in podobni. V Alfe in BMWje pa sodijo bencinarji.
7even7704.02.2025 21:28
VE, pa nižja cena? Ok, nisem vedel. Za Renault, Peugeot (in podobno, kar se ne prišteva k omenjenemu VW-u in sorodnemu Audiju), bi še rekel.
7even7704.02.2025 21:29
*vw
serpent04.02.2025 21:46
VW je že po imeni ljudski avto - tako da ja, spada med cenejše znamke (čeprav so dandanes vsi avto absurdno dragi). Vsekakor pa je cenejši od Audija in ostalih premium znamk, saj ni v premium razredu. Je pa dražji od npr. Peugeota, Renaulta, ampak še vedno vsi ti spadajo med "ljudske" znamke.
alfafil04.02.2025 23:06
Taigo ki je v rangu Captur, 2008, Mokka... je s ceno zelo konkurenčen, da ne rečem poceni.
7even7705.02.2025 04:23
Lahko bi se strinjal, predvsem v tistem delu, da je nekaj cenejši od Audija (kot je tudi Cupra), ne morem pa reči, da imaš prav, ko rečeš, da ni “premium”. “Premium” je - zdsj bom še jaz rekel ZAME - nekaj, kar ni vsakdanje ali vsaj ne v taki meti, kot so dsnes večina Audijev, VW-ov, Bmw-jev ali tudi Mb-ov, ki so sestavljeni iz povečine povsem enakih materialov, z enakimi lastnostmi in tehnologijo. Pravi Premium je verjetno samo RR in tam nekje (recimo AM ali Bentley). Tu “spodaj” pa govorit, da recimo neki VW, ki ima v svojem portfelju tudi avtomobil za več kot 100k€ , je pa malce pavšalno. Seveda - ima avte za pod 30k€, nima pa SAMO takih. In tudi Audi, logično, nima samo enot, ki bi se začele “že od” 100k€ naprej, da bi bil (sploh?) toliko boljši od ali Vupre ali matične znanke. Da se razumemo - v določenih modelih, ne govorim tu od A6/A7 dalje. Kot primer. No in tu zraven tlačit recimo Citroena ali Peugeota je pa, najmanj kar je, nepoznavalsko.
7even7705.02.2025 05:04
Lahko bi se strinjal, predvsem v tistem delu, da je nekaj cenejši od Audija (kot je tudi Cupra), ne morem pa reči, da imaš prav, ko rečeš, da ni “premium”. “Premium” je - zdsj bom še jaz rekel ZAME - nekaj, kar ni vsakdanje ali vsaj ne v taki meti, kot so dsnes večina Audijev, VW-ov, Bmw-jev ali tudi Mb-ov, ki so sestavljeni iz povečine povsem enakih materialov, z enakimi lastnostmi in tehnologijo. Pravi Premium je verjetno samo RR in tam nekje (recimo AM ali Bentley). Tu “spodaj” pa govorit, da recimo neki VW, ki ima v svojem portfelju tudi avtomobil za več kot 100k€ , je pa malce pavšalno. Seveda - ima avte za pod 30k€, nima pa SAMO takih. In tudi Audi, logično, nima samo enot, ki bi se začele “že od” 100k€ naprej, da bi bil (sploh?) toliko boljši od ali Vupre ali matične znanke. Da se razumemo - v določenih modelih, ne govorim tu od A6/A7 dalje. Kot primer. No in tu zraven tlačit recimo Citroena ali Peugeota je pa, najmanj kar je, nepoznavalsko.
7even7705.02.2025 05:10
Je pa še druga plat - marsikomu je morda tudi Dacia Bigster že dovoljšnji “premium” (nenavadno, kako je ta termin precenjen). Ko pa ti za neko vozilo ni več odveč dati vsoto, primerljivo s spodobnim stanovanjem recimo, no potem je oa od tu dalje kompas tega, kaj je še dovolj “premium” (in če sploh), šel že zdavnaj po gobe. Ampak tu nimam v mislih ne VW-a in ne Audija ali še nekega tretjega. In da tole ne bo zašlo v slepo ulico, kot se tukaj občasno zgodi, bom raje pritisnil piko.
serpent05.02.2025 23:20
VW pac ne spada v premium razred, lahko da z dolocenimi modeli nakazuje (Touareg, Pheyton), ampak ostaja ljudski avto. To kar omenjas, RR, AM, so pa luxury znamke, in so se nad premium znamkami. Taka je pac klasifikacija.
7even7706.02.2025 11:44
Očitna tvoja definicija "premiuma" ali "luxuryja" (in podobnih pridevnikov, katerih pomen pa nakazuje na točno in samo eno stvar in nič več - torej na komfort in udobje) se pri tebi, pravim očitno, definira kozi ceno, kar potem vpliva tudi na percepcijo, Če poenostavim za boljše razumevanje - torej, če neki Touareg znese med 100 in 130k€, prineljivi Cayenne ali Q7 (da ne omenjam še četrtega sorodnika, Bentayge torej) pa še 30, 40 ali 50k€ čez - poudarjam pa tisto očitno torej da so narejeni enako dobro, iz enakih materialov in z le nekoliko različno motorizacijo, mestoma še celo to ne - potemtakem taisti Touareg NI paralelka v istem "šolskem letniku" ali kako zdaj? Gre za to, kako si kdo - v tem primeru sva to ti in moja malenkost - želi tolmačiti umeščenost nekega avtomiobila nekam. Torej kolikor naj jaz ne bi imel prav, enko toliko naj ne bi ieml niti ti. Tako preprosto je to. Pa ne zato, ker jaz ne bi želel nekega VW-a videvati skupaj z nekim Audijem in/ali podobno ali/in obratno (pustiva, da gre za skupno, isto hišo celo v tem primeru). Morda se posvetiš enako dragima Golfu in A3, pa po lestvici naprej vse do omenjenega Touarega ali Q7, pa me boš razumel. Ko rečem posvetiš, pa nimam v mislih le vizualno, ampak na otip, na koncu še vozno. Po želji, ampak zvozil sem doslej že kar precej vseh različnih Audjev, pa VW-ov, tudi Cuper, pa naj ne pozabim na recimo tudi prav Touarega, da vsaj približno kar dobro vem, o čem govorim. Koliko je to dobro ali morda ne, pa iz tega ven kar dovolj dobro vem tudi sam
serpent06.02.2025 12:07
Klasifikacija ni moja, ne vem zakaj mi probaš to podtaknit v diskusijo. Klasifikacija je splošna. Ti pa seveda lahko probaš ne vse pretege prikazat da je VW premium. Pač ni, in verjetno nikoli ne bo, saj ima koncern za to druge znamke, ki jih tja umešča.
7even7706.02.2025 12:29
Aha. No, mi nekdo (ne nujno in zdaj pač ti) zgolj samo skuša očitati, da mu želim nekaj “podtikati”, pa debata na takšni ravni ne vzdrži več resne presoje. Pri meni pač ne, žal. In nima niti neke resne zveze s tem, kaj kdo med nami želi kamorkoli umeščati. Ali kakšna naj bi ta umeščenost sploh bila. Mimogrede - natančno in samo ena znamka, ki jo je VW pred cca. 45 leti obdržal nad vodo, je bila prav - Audi. Samo zato so bile tiste enote takrat nujno “videti” kot “boljši “ VW-i. Skozi čas se je ta miselnost na jeki točki celo kvazi “prijela”, no že kar lep čas (in seveda ne glede na moje osebne izkušnje) pa ta ista znamka s štirimi krogi danes ne ponuja nič toliko ali sploh boljšega v svojih bolj množičnih, “ljudskih” razredih - namenoma in kot že rečeno semle ne bom mešal enot od trenutnih A6/A7 navzgor - kot znamka, ku ima samo še ime “ljudsko”. Vemo, da brez 2. sv. vojne ne bilo tako. Ampak nekaj, kar se imenovalo Auto Union in nato DKW pa danes, vsaj mislim tako, tudi ne bi prav zelo opevali.
zoki07.02.2025 09:40
@serpent in zakaj ma Audi lahko dizel Alfa pa ne? Jtd je odličen motor, v Giulietti naredil že 325k brez nekih problemov in upam da še zdrži, ker trenutno ni kaj kupit. Na nemce in francoze pa nočem. Žalostno je to razmišljanje. Saj ok Alfa v QV ne bo dizel, niti ne paše, drugače pa je odličen avto s tem motorjem. Eni ne rabimo 300+ konjskih moči, še vedno pa mamo radi lep dizajn in vozne lastnosti.
© Copyright 1999-2023 Avtomanija